Monday, October 5, 2009

SELAMAT DATANG KE ALUMNI SEMEKAR


TERIMA KASIH KEPADA SEMUA BEKAS PELAJAR SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN RENEK KERANA TELAH MELAYARI LAMAN ALUMNI SEMEKAR. LAMAN INI DI TUBUHKAN UNTUK TUJUAN MENYATUKAN SEMUA BEKAS PELAJAR SMKR.

ABDULLAH SIDEK SAAT- (Ketua Pelajar 2008)

Kita telah pun menubuhkan Alumni ini secara tidak rasmi pada Ogos 2008, Pn. Faridah Akmal selaku Penasihat. Asasnya kami mulakan bersama rakan sekelas dan perhatian awal oleh pelajar Tingkatan 6 2008. Exco yang di dahului oleh YDP Alumni telahpun berjaya menjalankan pelbagai aktiviti peringkat awal penubuhan,
Sekarang ini, kita mahukan semua bekas pelajar mengetahui adanya alumni ini secara tidak rasmi dahulu. Saya telah pun berbincang sedikit dengan Cikgu Syarizan Kaunselor SMKR dan beliau sarankan agar A;lumni Semekar ini di DAFTARKAN secara rasmi.
Saya melalui rakan Alumni sedang menunggu maklum balas daripada SEMUA BEKAS PELAJAR agar sentiasa memaklumkan dan melayari laman ini.
Insyaallah apabila ahli sudah ramai yang terkumpul kita akan usahakan untuk proses pengORGANISASIAN semula. Kami hanyalah Pemimpin bayangan sementara. kita mengharapkan Senior yang lebih berpengalaman menerajui ALUMNI SEMEKAR ini dengan jayanya.
Sekian, terima kasih..

No comments:

Post a Comment